不吃土豆

爱吐槽,杂食动物,懒,幽灵船女孩

how to start a war允悲

I thought we were meant to be
我想我们会永远在一起
Thought it'd be you and me
就你和我
Standing together at the end of the world
一起站在世界尽头
I guess that's not what you want
我想这不是你想要的

I guess that I should just move on
我想我应该继续向前
You tell me how am I to move when I can't even breathe
你告诉我 在我不能呼吸的时候 我该怎样前进
This is not how you make love
我们怎么会走到了这里
This is not what we signed up for
这不是我们预想的那样
This is not how it's meant to be
这不是应有的结局
This how you start a war
这就像你发动的一场战争
This is how,this is how-how
这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how you start a war
这就像你发动的一场战争
How to start a war,how to start a wa-a-ar
如何发动战争 如何发动战争
How to-how to start a war
如何发动战争
How to start a wa-a-ar
如何开始
You thought I'd abandon you
你觉得我会遗弃你
Thought that I'd stranded you
你觉得我会搁浅你
But I was right there holding your hand
但是我就在那里握着你的手
But I guess you didn't see
而我觉得你根本没看见
Everything that I thought we would be
我想我们会在一起
I guess I never thought that you would ever leave me here all alone
我从来没想过你会留下我一个人在这
This is not how you make love
我们怎么会走到了这里
This is not what we signed up for
这不是我们预想的那样
This is not how it's meant to be
这不是应有的结局
This how you start a war
这就像你发动的一场战争
This is how,this is how-how
这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how you start a war
这就像你发动的一场战争
How to start a war,how to start a wa-a-ar
怎样发动战争 怎样发动战争
How to-how to start a war
如何发动战争
How to start a wa-a-ar
如何开始
Words are falling,world is stalling
我们说过的誓言已经褪去 地球也不再转动
I'm still trying,why are we fighting
我还在努力挽回我们的感情 为什么我们还是争吵
Words destroy us,played and toyed us
语言将我们摧毁 他们将我们摧毁
I still love you,don't you love me too
我依然爱你 你也一样爱着我吗
This is not how you make love
我们怎么会走到了这里
This is not what we signed up for
这不是我们预想的那样
This is not how it's meant to be
这不是应有的结局
This how you start a war
这就像你发动的一场战争
This is how,this is how-how
这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how you start a war
这就像你发动的一场战争
This is not how you make love
我们怎么会走到了这里
This is not what we signed up for
这不是我们预想的那样
This is not how it's meant to be
这不是应有的结局
This how you start a war
这就像你发动的一场战争
This is how,this is how-how
这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how,this is how,this is how-how
这就像 这就像 这就像 像
This is how you start a war
这就像你发动的一场战争
How to start a war,how to start a wa-a-ar
如何发动战争 如何发动战争
How to-how to start a war
如何发动战争
How to start a wa-a-ar
如何发动战争

马总角色歌

评论

热度(4)